Annons:
Etikettplats-spel
Läst 1548 ggr
Fredrik_
2/27/08, 7:37 PM

Spel solvalla ikväll

Calle kråka vinter kusk har kört den i 2 starter.Kolla tiderna på denna ser du hur den gått framåt för varje start ETT ABER MEN MEN MAN kan ej få allt. Spår 9 Men inte auto utan fritt spår ej 8a iaf så den har rygg på nr1 så den blir fast är i 2a spår hela vägen TROR calle kommer avancera om det blir dåligt tempo.  Barfota runt om …

Detta har jag läst mig till men kollat upp hästen med;)
Platsen är nog garanterad.

9  VIKING BRILJANT  -  Barfota runt om för första gången
 Han har gjort det jämnt och bra på slutet och jag är nöjd med honom. Han gjorde det bra även senast trots att han bara blev fyra från ledningen. Han fick aldrig riktigt vara ifred samtidigt som han mötte ganska så bra hästar. Allt är fint med honom efter det i träningen och formen ska vara intakt. Jag tycker motståndet ser något enklare ut denna gång och min häst kan mer än vad han hittills har visat. Vi kommer också att tävla honom barfota runt om samt med ett helstängt huvudlag för första gången och det skall bli mycket spännande. Han har tidigare tävlat med ett öppet huvudlag och det helstängda bör göra honom snäppet vassare. Jag tycker han ska vara med och göra upp om det, säger Kent P Gustavsson.
 
 

080227, Solvalla, lopp 5
( Vinnare )
 Viking Briljant
 8.25  
Totalt Odds
 8.25
  
Insats 100
    
Potentiell utbetalning
 825.00
 
 
 
080227, Solvalla, lopp 5
( plats )
 Viking Briljant
 2.55  
Totalt Odds
 2.55
  
Insats  300
    
Potentiell utbetalning
 765.00
 
 
 
Summa av kombinationer
 2
 
 
Totalt Insats
 400.00
 sek
 
Totalt Potentiell utbetalning
 1590.00
 sek
 
 
Stäng fönstret  ||
 Spara  
 
God tur.

Har blivit erbjuden spela för 25 lax av en vän jag lärt mig känna genom pokern förut.
Vi delar 50/ 50….

SÅ nu skall vi öka kassan

Annons:
ina-scot
2/27/08, 8:28 PM
#1

GRATTIS  TRAVEL till en fin häst och prestation  , minst sagt lovande

Hannna
2/27/08, 8:35 PM
#2

Instämmer med föregående talare :) Stort Grattis!

Rickard07
2/27/08, 8:54 PM
#3

Grattis Traveeeeeeeeeel!
2.50, var ett bra odds ;-)
Nästa start?

Sanrt dags på Freddan, heja heja.

Upp till toppen
Annons: