Annons:
Etikettv4
Läst 803 ggr
Nijo
12/21/06, 1:23 AM

V4/LD Jägersro

V4:an är på jägersro idag, torsdag och jag ska ditt och lira. Tänkte dela med mig av några tips här:

avd1: Prohold Wareco, spets o slut!

avd2: Gamblers Accent, väldigt dyr när ludde köpte den och han ser minst sagt ut som en riktig stjärna! ja,,,även hästen då,hehe. Underbar hästen med grymt driv i steget och detta loppet förloras ikke.

avd3: Amando Wibb borde ha en ganska bra chans, hästen är startsnabb, stark och speedig och kan därför besegra detta gänget med olika sorters löpningar. Labella vill jag annars varna kraftigt för, såg den senast och hästen har ett riktigt bra driv i steget, bra motor och kraft, problemet senast var att hästen låg på i ledningen och därför tror jag att spår 9 passar nu.

avd4: Strecka alla? svårt lopp där många kan vinna, om jag sk anämna någon så är det 8 Tahays Blue Alert som ofta har usla startspår men ständigt gör bra ifrån sig,,, har en fin spurt och emd minsta klaff så segerstrider hästen. King Laser ska också vara en fin häst men uselt startspår.

avd1: 6

avd 2: 8

avd3: 6-9

avd4: alla 12

=48kr

LD1:8 och LD2: 6-9  x50kr = 100kr

Annons:
Rickard007
12/21/06, 4:54 PM
#1

Inte mycket + där, !

Nijo
12/21/06, 5:25 PM
#2

nja,,,Vinnare på Gamblers Accent gav 4 i odds och där hade jag 100kr vilket gav 300 i vinst. Sedan hade jag en LD med Gamblers accent som spik i LD1 och i LD2 hade jag 4-5-6-9 och den gick in med 20ggr så där fick jag ca: 300kr i vinst också.

Så allt såg ju bra ut inför sista loppet och körde allt elr inget,,,lirade Trio för 400kr med 2-10 som 1:or och sedan drog jag runt på lite andra hästar,,,losade dock allt då en jättesusare vann och givetsvis galopperade 2.an i starten:(

thats life,,,,gick iallafall +100kr och det gick till en julklapp efteråt, var mycket folk där annars tycker jag, kul!!

Upp till toppen
Annons: