Annons:
Etiketttrav-snack
Läst 1051 ggr
Tregly
2011-09-18 12:17

Hitta bilder/filmer?

Hej! Kanske har kommit helt fel. Men undrar om det finns någonstans man kan hitta bilder på travhästar. Typ som jag vill hitta gamla filmer/bilder på min sköthäst Digital Camera som gjorde sina sista lopp under 2008. Har letat runt men inte hittat något. Nån som vet? Tacksam för svar! :)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Annons:
matsli
2011-09-18 21:08
#1

Den hästen har jag aldrig hört talas om. Verkar mer som ett skämt…Rynkar på näsan Att söka på digital camera och hästar ger en mängd kombinationer. Mest träffar blir det på hur snabb slutaren är för att få bra rörliga bilder…

Siggelina
2011-09-19 15:50
#2

Hej du!

Sökte på travsport.se och ser att Digital Camera är uppfödd av Stefan Melander.

Han fotar ju travhästar så han kan ju ha bilder på hästen.

På travsport.se hemsida kan du söka på hästens namn, där har du hela hästens historik med ägarbyten, tävlingskarriär o.s.v

Kontakta någon av tidigare eller nuvarande ägare och fråga om bilder/film. Kan ju finnas i Atg:s lopparkiv, men jag vet inte hur länge det har funnits. Hästen ifråga har ju inte tävlat sedan 2008.

Som sagt googla på digital camera är ingen hit:)

Hoppas du hittar något..

MVH Siggelina

Tregly
2011-09-23 18:27
#3

#1 Jodå hästen heter så :P Hans helsyskons namn börjar också på Digital, så det är typ ett släktnamn eller något. Så tyckte dom väll det var kul att han skulle heta Camera se x)

#2 Jo det har jag gjort ;) Har ju hittat jättemke, men inte just bilder på Diablo. Och lovar jag har letat väldigt mkt. Hittade bilder på hans hemsida, me det var ingen från Diablos tävlingar tyvärr.

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

ThomasH
2011-09-23 19:40
#4

Hej finns inte i Kanal75 (ATG) arkiv och finns det får man inte längre anvä´nda den, blider är oftas  någons egendom och man får ofttas inte längre använda dem, om du inte kontaktar Stefan Mellander

Nitro
2011-09-25 14:18
#5

www.aln.se finns några bilder på hästen!

ThomasH
2011-09-25 21:16
#6

Ja de har ju det mesta, men du måste köpa bilden om du ska använda den till något

Annons:
Tregly
2011-09-30 16:47
#7

Tack så mke! :) Ja hittade han och några andra av hästarna som också går här hemma. Häftigt! ^^

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Upp till toppen
Annons: