Annons:
Etikettv75
Läst 624 ggr
[Betleguise]
9/1/12, 12:27 PM

Jägersros V75:a

Veckan började bra med mycket tid till fokus och sen blev det kaos och tiden försvann. Tycker omgången ser lurig ut men vädret är bra och utdelningen brukar inte vara så hög på Malmöbanan så idag blir det ett rakt system!

Avd 1:

6 - Opitergium och 10 - Perfect Toll ska väl göra upp om det men eftersom jag är förtjust i 1 - Harry Haythrow plockar jag även med honom. Det finns några till jag egentligen skulle vilja ha med men jag nöjer mig med dessa då det inte blir reducerat idag.

Avd 2:

5 - Aristocat Boko lär många spika och återigen lär han säkert vinna men litet tråkigt utgångsläge och jag tar därför främst med 6 - Super Karma som jag tror kommer till ledningen. 7 - Oleander och 12 - Sem Jafet platsar med på lappen.

Avd 3:

Spik 6 - Timetosaygoodbye. Jag skulle dock vilja ha med 2 - Nick Nock och 5 - G.H. Nemo som vinner om han får ledning.

Avd 4:

Jag tror egentligen mest på 7 - Enter men vågar inte chansa och eftersom omgången är öppen plockar jag med några mer betrodda också. 6 - Power M.S får ju bra spår och kan mycket väl vinna. 5 - Guinnes Trot, 8 - Black Photo och 12 - Helge Zonett åker också med på lappen.

Avd 5:

Egentligen är ju detta ett helgarderingslopp eller spiklopp men jag tar bara med 4 hästar och hoppas på det bästa. Mest tror jag på 8 - Sanna Bob. Tar också med 2 - Critical Moment som väl egentligen bör kunna ta detta. 12 - Playing Tua och 11 - Lady Monte Christo.

Avd 6:

Lite sugen på att spika 12- Velociraptor men vågar inte så 2 - Noble Knight10 - Chapeu, 1 - Global Offshore och 3 - Pojke Kronos platsar också.

Avd 7:

Många startsnabba hästar vilket skulle kunna gynna 12 - Nesmil Hanover som jag egentligen vill ha med men det blir för dyrt och jag spikar därför 1 - Joker Stursk!

Systemet i sin helhet:

1,6,10

5,6,7,12

6

5,6,7,8,12

2,8,11,12

1,2,3,10, 12

1

Kostnad: 480kr

Avvaktar värmningar för att se vad som ev ska förändras!

Annons:
Upp till toppen
Annons: