Annons:
Etikettv75
Läst 1397 ggr
[Betleguise]
2012-11-23 21:56

V75 - Jägersro

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon är jag borta hela dagen och har inte haft tid att sätta mig in spelet så det blir ett enkelt, billigt system. Men, man vet ju aldrig.

Förresten, någon som testat ATG tillsammans?

Annons:
[Fabtax]
2012-11-24 09:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag gör som du med en skärmdump på kupongen - det blev 800 rader den här gången. Mina kommentarer finns  under respektive lopp på Trav i Fokus.

Nej, "ATG tillsammans" kände jag inte till innan du nämnde det. Verkar absolut användbart för bolagsspelare!

[Fabtax]
2012-11-24 18:58
#2

Kändes lite snopet när Harry Haythrow susade förbi Sune på linjen, men man får väl vara nöjd med 4180:-. Harry är väl en häst som du brukar ha på dina kuponger, Betleguise?

[Betleguise]
2012-11-26 10:52
#3

Ja, brukar alltid ha med Harry men denna gång, när jag hade brått och inte tid att sätta mig ner och kolla missade. Man ska ju inte tippa när man inte har tid att sätta sig in i det men nu blev det så.

Till helgen får det allt bli en riktigt genomkörare innan omgången. Dags att få tillbaka formen och vinna lite.

Har fått smygtesta ATG tillsammans med ett gäng från en travsida och det känns faktiskt riktigt sunt. Inget bekymmer med pengar hit och dit utan allt sköts precis som Svenska spel. Kan inte reducera än men det kommer kanske.

Upp till toppen
Annons: