Annons:
Etiketttrav-snack
Läst 768 ggr
[Kanehant]
3/30/13, 2:45 PM

Vem kan inte bärga sig?

Låt oss säga att du kör bärgare. Man ringer till dig från travbanan och säger att det står en bil i vägen på stallbacken och man har efterlyst föraren i högtalarna utan resultat. Eftersom bilen saknar P-tillstånd ber man dig transportera bilen till en kommunal fordonsuppställningsyta, där bilen får lösas ut till ett saftigt belopp. Du lastar bilen och skall just köra iväg när föraren nalkas dig med bestämda steg. Vem av följande tror du skulle leverera den saftigaste utskällningen om det var hans bil som du flyttar?

(Svar senast 30 april. Du måste vara inloggad för att rösta, och måste ha röstat för att kunna se ställningen.)

Annons:
Marr
3/30/13, 3:31 PM
#1

Åke Svahnstedt bor jag granne med och det  är en kaxig jävel som gillar jävlas och hota folk. Att han har med instängda djur att göra som ska dra in in hans jävvla sketna kronor säger ju en hel del om hans rent ut sagt egoistiska imperium. Är inte ett skit rädd för dig Åke trots att du håller på med dina hot vad det verkar.

…men nehej då för ditt rättvissekapos. Åke svanstedht kanska bör tänka utanför dom egoistitska ramarna, då egoismen snarare försenenar de helgamående de förmedledlar. Skrika på hjälp på hjälp hos Hells Angels hjälper föga..kännner endel gossar i den organisationen jag med till och med. Så Du lelle Åke inte spela över än, du vet inte vad du håller på med för krafter

😈 fjantlasse Glöm ditt ego och tänk högre, vi alla låga egofanatiker!!!!!!!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Kanehant]
4/8/13, 11:25 AM
#2

Fem röster hittills - det finns plats för fler!

[Kanehant]
4/30/13, 8:49 AM
#3

Avslutad. Fyra tror på att Åke Svanstedt skulle skälla mest, två röstade på Lutfi. Tack för svaren!

Upp till toppen
Annons: