Annons:
Etiketttrav-snack
Läst 706 ggr
[Remix]
2013-11-19 09:25

Nya V86 - bäst eller pest?

Från februari nästa år kommer V86 att saxas mellan Solvalla och en av tre alternerande storbanor. Loppen skall vara avverkade på 1,5 timme med första start klockan 19.00. Vad tror du om det här konceptet?

Svar inkomna före 15/12 redovisas. Du måste själv avge ett svar för att kunna se vad andra har röstat, och du måste vara inloggad för att kunna avge ett svar.

Annons:
[Remix]
2013-12-08 10:04
#1

Lyfter fram den här frågan. När det återstår en vecka på tiden är det bara två som svarat…

[Remix]
2013-12-19 07:21
#2

Endast fyra röster att redovisa, vilket väl endera tyder på att intresset är diskutera V86 svalt, att debattlustan överhuvudtaget saknas på TiF eller att frågan är felställd. Kanske en kombination av allt?

Av de fyra som ändå svarat var det två som inte spelar V86, en som ser fram emot nymodigheterna och en som avstod.

[Didnovarre]
2014-02-27 11:29
#3

En gammal tråd om ett nytt ämne! Nu när premiären är avklarad tyckte jag som TV-tittare att det fungerade rätt bra. Sändningen var utan mankemang och det föreföll flyta fint på banorna. Fast även om jag är försiktigt positivt tror jag att vi får vänta några månader med framtidsprognosen för V86. Själv kommer jag nog inte att spela V86 i fortsättningen heller, efter att ha gjort ett undantag denna omgång och köpt en rabatterad andel.

giffan
2014-03-20 16:27
#4

Jag var på valla igår och nä usch och fy så förvirrande. Ingen musik i högtalarna som det brukar vara mellan loppen, hela tiden lopp lopp lopp.

Svårt program att läsa kändes stressat, fasten man hade tid mellan loppen.

Men fungerar säkert för spelare som sitter hemma.

Däremot skulle jag kunna lägga som förslag att ta bort ljudet från den andra banan,så man bara hör sin egna banas lopp och har musik mellan som vanligt. Iaf på stallbacken, vill publiken ha på annat sätt så går säkert det att lösa för dom 10 pers som faktiskt kommer till valla en onsdag kväll.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: