Annons:
Etiketttrav-snack
Läst 358 ggr
[Didnovarre]
2014-04-07 07:33

Hur viktigt är utrustningsbesked för dig?

Nu får du chansen att tala om var du står i frågan om hur viktig du tycker informationen om sko- och sulkyändringar är när du spelar. Du får gärna kommentera ditt svar, t.ex. om du tycker att böterna för felaktig information från tränarna skulle vara högre, eller kanske rent av avskaffas.

Svar senast den siste april kommer att redovisas. För att kunna läsa utfallet och kommentarer måste du ha röstat. (Har inget avståralternativ, eftersom de rösterna tyvärr brukar vara för vanliga i röstningar med få deltagare.)

Frågan: hur mån är du om att få alla upplysningar ifråga om utselningsdetaljer, som skoändringar och sulkybyte?

Annons:
[Didnovarre]
2014-04-07 07:53
#1

Jag känner att min lust för att lägga ner tid på mitt tippande minskat betydligt sedan det börjat "predikas" om hur viktigt det är att hämta in upplysningar om hästarnas utrustning, speciellt som om det inte sällan händer att de ändå inte stämmer. Ibland verkar det lite övertro, medan det i andra fall känns som om att man borde ha lyssnat bättre. Kanske hade Åke Svanstedt rätt som tyckte att vi spelare är alltför fixerade vid utselningsdetaljer men omedvetna om andra faktorer som kan vara minst lika viktiga för tävlandet?

[Didnovarre]
2014-04-20 17:26
#2

Avslutar den här omröstningen eftersom den nog inte är av intresse.

Två röster kom in, varav den ena var min…

Upp till toppen
Annons: