Annons:
Etikettspikmästaren
Läst 248 ggr
Siggelina
2014-09-02 09:02

Tabell spikmästaren omg. 36-1

Tabellen efter tävlingarna på Bergsåker 30/8

Namn                     omg                 spik          superspik              totalt

Conny J                 1                        4 (2)           2                              8

Carpinus               1                        1                2                              5

Gonzo                     1                        1                2                              5

Matsli                      1                       1                2                               5

Klillen                     1                        0                 2                             4

PeaS                         1                         0                2                             4

Siggelina                 1                        0                 2                            4

Annons:
[Carpinus]
2014-09-02 10:01
#1

Tror att jag begåvats med två poäng för mycket, jag satte bara en av superspikarna och bör skämmas som sistplacerad med mina tre poäng…

Siggelina
2014-09-04 06:39
#2

Fixar det Carpinus. Jag kommer också att skriva tabellen som vanligt men summera totalen med extrapoängen, sedan skriver jag i en kommentar under tabellen de som fått extrapoäng och hur många.

Tyvärr verkar jag inte kunna gå in i denna tabell och hantera (kanske gått för lång tid efter publicering) fixar det i nästa.

[Carpinus]
2014-09-04 08:03
#3

Utmärkt!

Upp till toppen
Annons: