Annons:
Etikettv75
Läst 817 ggr
LCHFtravaren
2015-04-14 17:52

Filinlämning ATG tillsammans

Idag är filinlämning via ATG tillsammans släppt.  Det kom faktiskt snabbare än vad jag trodde och det ska bli intressant att se utfallet av det hela.

Personligen är jag både för och emot. Privat spelar jag alltid reducerat - kanske mest statistiskt och har gjort så med en hel del framgång. Just därför känner jag att det är positivt att vi nu även i gruppen kan reducera men samtidigt…

jackpottarna har verkligen avlöst varandra, 12 av 18 ggr har det blivit jackpott i år och det känns som om trenden fortsätter. När det nu blir möjligt med ordentligt reducerade system via tillsammanssidan - hur pass kommer det att påverka utdelning som idag redan är urholkad.

Om det fortsätter med låga utdelningar och jackar - hur pass intressant blir det då att spela V75?

Vad tycker ni om att det blir filinlämning via tillsammans?

"Unum castigabis, centum emendabis"

"Live long and prosper"

Annons:
Siggelina
2015-04-17 08:54
#1

Helt värdelöst! 

Kommer förmodligen att bli låga utdelningar och jackpott hela tiden. Förhoppningsvis tröttnar folk ur på att få 3 kronor tillbaka på sina tillsammansandelar och det hela självdör.

Funderar på att satsa seriöst på stryktipset på lördagar istället.

LCHFtravaren
2015-04-18 21:19
#2

Risken är absolut att allt fler spelare väljer andra spelformer istället just med tanke på dessa tröstlösa jackpottar.  Hittills i år har vi ju som sagt haft i princip ett helt års värde av jackpottar redan.

Frågan är om man inte i fortsättningen, om man fortsätter spela, måste välja målvinst för sina spel. Jag spelar aldrig för att vinna några tusen vilket gör att jag i princip aldrig numer har sju rätt. Kanske är det dags att förändra tankarna, spela mer efter spelarranken och sätta målvinst istället.

Men spontant är jag också inne på att kanske minska V75spelandet. Åtminstone tills vi får se om den nytillkomna Lördagsloppet kommer att ge en förändring i utdelningen.  Ska det fortsätta så här lär de ju få kasta in det loppet varje lördag…

"Unum castigabis, centum emendabis"

"Live long and prosper"

Upp till toppen
Annons: